2.4.3 BC Onlinegamers.cz - Narnias

Arathi Basin

07.12.2009 18:35

Arathi Basin

Základní  strategie

- Jedinou podmínkou pro vítězství je získat 2000 surovin dřív druhá strana

 - Hlavní strategické pomůcky jsou bezpochyby rychlost a koordinace. Je důležité získat pointy rychle ze začátku a spolupracovat jako tým při chránění a zabírání novách pointů.

- Důležitá já bitevní mapa!! Mějte mapu otevřenou pořád (Shift + M). Obecně pokud půjdeš tam, kde je nejmíň teček tak budeš mít dobrou šanci pomoct tvému týmu vyhrát. Tichým místům na mapě by se měla věnovat pozornost, ať už obranná či útočná. Všechny zabrané pointy by se měli pořád hlídat a všechny nepřátelské by měli být kontrolovány kvůli mezerám v bezpečnosti.

Předpříprava

Máte dvě minuty na to, než bitva začne, měli byste se postarat o tyto věci:
- Vyvolat pety, připravit itemy a nabuffovat se. Velmi se hodí buffy na speed.
- Buffněte všechny ostatní dlouhodobými buffy. Krátkodobé buffy si schovejte na bitvu.
- Nasedněte na mounta.

Napadání, Zabírání a Bránění pointů

Stav všech pointů v AB je znázorňován vlajkou, která může mít 5 stavů:
- Neutrální (všechny vlajky jsou takovéto na začátku)
- Přátelsky napadená (pod útokem vaší strany, ale ještě není zabrána a neprodukuje suroviny)
- Neřátelsky napadená (pod útokem nepřátel, ale ještě není zabrána a neprodukuje suroviny)
- Zabrána (vlastněna vaší stranou a produkuje suroviny pro vás)
- Ztracena (vlastněna nepřítelem a produkuje suroviny pro ně)
Neutrální vlajky jsou bílé, Napadané na sobě mají symbol napadající frakce. Zabrané/Ztracené vlajky mají buď červenou (Horda) nebo modrou (Aliance) barvu.

Proces zabírání Neutrální nebo Ztracené vlajky se nazývá „napadání“ vlajky. Napadání vlajky je jednoduché:
- Přistup k vlajce a klikni na ni (kurzor se změní na „použít“ ikonu)
- Zůstaň u vlajky „channeling“ po 10 sec.
- Vlajka se změní na Přátelsky napadenou (bílá se znakem vaší frakce)
- Po jedné minutě bez obrany (níže) se vlajka změní na Zabranou (modrá nebo červená se znakem frakce)

Pokud je Zabraná vlajky úspěšně Napadena (nepřítel vydrží 10-sec channeling), vlajka se změní na Nepřátelsky napadena a můžou se stát dvě věci:
- Vlajka zůstane nedotčena jednu minutu, po které se změní na Ztracena. Musíš potom provést úplné zabrání (10-sec napadení + 1 minuta čekání) aby si získal vlajku z5.
- Jeden z vašeho týmu může napadnout vlajku (10 sec channeling) po kterém se vlajka hned vrátí na Zabrána (žádné minutové čekání). Tomuto se říká „bránění“ vlajky.

Zkráceně:

Napadání: Neutrální/Ztracená - > (10 sec napadání) - > Přátelsky napadnutá (minutové čekání) - > Zabrána
Bránění: Zabrána - > (10 sec nepřátelské napadnutí) - > Nepřátelsky napadnutá - > (10 sec přátelské napadnutí do minuty) - > Zabrána

Taktiky napadání

Protože 10 sec napadání může být přerušeno dmgem, tak musíš buď zničit všechny bránící nepřátele nebo je aspoň udržet od napadajícího hráče po 10 sec. Obecně napadání vlajky je poměr mezi potřebou udržet nepřátele od napadajícího hráče a potřebou rychle zabrat vlajku a tím odříznout posily z hřbitova. Zde jsou nějaké strategie pro napadání vlajky:

- Zergování – (taky nvm co to má být https://www.horde-majkee.czweb.org/4um/images/smiles/icon_biggrin.gif) Jedna ze tří hlavních bojových strategií (níže), zergování je celé o napadání. Překvapit a ohromit vaše nepřátele a někdo zabere vlajku. Pokud se počítá každá sekunda, tak tam pošlete nejrychlejšího z party, aby napadl vlajku, zatímco zuří bitva.
- Ninja: Pošlete neviditelného/stealthovaného hráče, aby napadl lehce chráněnou vlajku. Užitečné pokud druhá strana zerguje a nechává málo obránců.
- Štítový útok: Pošlete štítovaného hráče (Priesta, atd.) aby napadl vlajku, zatímco ostatní zdržují nepřítele.
- Odlákat a zabrat: Podobné ninjingu. Za prvé, někdo ve stealthu se přiblíží k pointu, porozhlédne se a čeká. Pak druhý hráč (nejlépe warrior nebo jiné odolné povolání) přijde a snaží se odlákat obránce. Když mají práci s druhým hráčem, první vyleze ze stealthu a zabere.
- Davová kontrola: Použijte kouzla davové kontroly proti jedinému obránci, které trvají déle než 10 sec a zaberte point, dokud jsou bezmocní. Například Sap, Kořeny, Ledová past, Fear nebo Polymorph. Tyto kouzla trvají maximálně 10 sec. Přesto však může rychlý hráč stihnout zabrat point, než se protivník stihne vzpamatovat.


Taktiky obrany

Bránit Zabraný point se většinou omezí na „zraň napadajícího hráče“. Zde jsou nějaké tipy a triky:
- Pokud je napadnutí přerušeno a Zabraná vlajka zůstane vaše a produkuje suroviny plnou rychlostí.
- Bojuj u vlajky, ať nepřátelé přijdou za tebou. Nenech se napálit nepřáteli, co se snaží tě odlákat: možná čistí cestu pro stealthovanou jednotku.
- Pokud potřebuješ více obránců na své pozici, použij příkaz /bg (nebo TS J a komunikuj se svým týmem. Nezapomeň říct kolik obránců je potřeba (odhadneš podle teček na mapě, které jsou blízko tebe) Nikdy by si neměl být jediný obránce, pokud to nevyžaduje strategie.
- Eye of Kilrogg, Eagle Eye a jiná kouzla, která umožňují sledovat nepřátele z bezpečných míst (jako třeba v dole).
- Nízko lvlové AOE a magma totemy pomohou odhalit stealth bez zbytečného plýtvání many.
- Kořeny a DoTky nepřeruší zabírání. Pouze instantní kouzla jako Arcane Explosion nebo první dmg z Flamestriku to přeruší.
- Neváhej běžet k mrtvole, pokud je čas zesnutí příliš dlouhý, zvláště pokud je point přepaden. I přesto, že se resneš s půlkou hp a many, tak se ti může podařit přerušit kohokoli, kdo se snaží zabrat point a při troše štěstí zůstat na živu do té doby než se zbytek týmu resne.
- Musí zabít nebo zahnat útočníka, takže zavolej o pomoc, pokud potřebuješ, jakmile zaznamenáš útok na vlajku.
- Toto je obzvlášť důležité, pokud jsi sám u vlajky a 3 nebo 4 útočníci se blíží. Můžeš zastavit první napadnutí, ale brzo zemřeš a získají point.
- Když zabiješ protivníka, vezmi mu insignii. Toto je donutí se resnout u hřbitova. Zabrání to resnutí včetně priestů, paladinů, druidů, lockovských ss a shamanských samoressů. Navíc za to dostaneš malé množství peněz.

Rasa/povolání/profese – specifické obrané tipy:

- Rogunové většinou dávají stealth u vlajky a pak ambush nebo sap na útočníky.
- Hunteři dávají ledové pasti hned k vlajkám, aby zastavil útočníky (funguje dobře proti stealthu)
- Mágové často umírají. Proto je obraná taktika polymorphovat ty u vlajky. Ostatní záleží na talentech. Dobře načasovaný low-Rank Frostbolt může zpomalit rychlejší bojovníky. 41 bodů v arcane talentech má kouzlo Slow to funguje ještě lépe a je to instantní cast. Frost mage může pomocí frost novy (nebo elementálův freeze) může zastavit skupinu protivníků a získat krásný kritika z Cone of Cold. Všechny tyto taktiky jsou však pro zdržení. Neudržíš vlajku sám a ani se o to nesnaž. Zdrž je než přijdou posily.
- Priesti moc dlouho nepřežívají, zvlášť když čelí více protivníkům nebo proti dalekosáhlým útokům. Psychic scream je instantní kouzlo, které odežene útočníka od vlajky, pokud nestíháte dmg kouzlo.

Produkce surovin
Zabraných pointů ... Suroviny za „tick“ ....... Délka „ticku“ (sec) ............ Suroviny za sec;


1................................ 10................................ 12................................ 0.8
2................................ 10................................. 9................................ 1.1
3................................ 10................................. 6................................ 1.7
4................................ 10................................. 3................................ 3.3
5................................ 30................................. 1................................ 30.0

Takže pokud má tvůj tým tři pointy, jejich tým má dva pointy a vedou 1800 ku 1700, můžeš pořád vyhrát pokud se stav nezmění. Ale jestli máte 1600 tak nevyhrajete, dokud nezaberte aspoň 4 pointy.

Další strategické poznámky:

Jsou zde další strategické předpoklady, které vám v bitvě o Arathi Basin přinesou celkovou výhodu.

- Všichni musí dodržovat strategii (kterou vyberete, se domluvte před bitvou)
- Ne všichni to četli, tak se jim to snažte zdůraznit.
- Hlaste stavy o svém okolí
- Držení pointu také znamená jeho hřbitov, neztrácejte je
- Běž tam, kde nepřátelé nejsou!! Když je někde příliš mnoho nepřátel, tak je jich logicky jinde málo, pokud se nepřátelé soustředí na jeden bod, tak máte šanci rychle zabrat ostatní.
- Zůstaňte minutu! Vždy zůstaňte minutu u pointu, než bude úplně váš. Nechráněný point je největší chyba v AB. Někdo ve stealthu to může velmi rychle zrušit a tak zničit vaši práci a nepřátelé se tam začnou spawnovat. Jeden rouge taky dovede sapnout jednoho obránce, takže jeden je málo!!
- Útočte ve skupinkách!! Naběhnout sám k bráněnému pointu vás jistě zabije. Je mnohem účinnější chvíli počkat a zformovat menší útočnou skupinku.
- Stájová/Farmová horečka – Vlajka nejblíže vašemu startu vypadá, že je důležitá. Ale není!! Cílem hry je kontrolovat víc vlajek než jiný team a ne jednu určitou. Pokud je vlajka těžce hlídána druhým teamem, tak je lepší jít jinam. Vidět stáje/farmu jako vaše území které musí být ubráněno i za cenu ztráty všech vlajek je nejjistější metoda jak prohrát AB.

LSG © 2009 Všechna práva vyhrazena.Webmaster desing by Xartos

Tvorba www stránek zdarmaWebnode