2.4.3 BC Onlinegamers.cz - Narnias

Warsong Gulch

07.12.2009 17:52

Warsong Gulch

Složení raidu :

WSG se dá vyhrát bez jediného killu, jen čistou taktikou a zase naopak ani hromady killu vám tady nezajistí  výhru. Základ je feral druid flag nosič, 2 healeři – tady jsou ideální 2 priesti, kvůli fearu, crit wariorr, mág v GRP 1, která útočí, lock, hunter, shaman a random dps v GRP 2. S vlajkou může ještě celkem slušně běhat shaman, mage, rouge,ale na feral druida rozhodně nemají. Dostane se ze všech zamrazení, polymorfů, a dost  vydrží, nejrychlejší  a nejbezpečnější  travel forma (pokud to nevíte, tak shamanovi můžete vlka dispelnout…).

Taktika :

1.) proti world grupám : naprostá pohodička, GRP 1 si doběhne co nejvíce po pravé straně k rampě, vyběhneme po ní a najednou seskočíme. Druid skáče pro vlajku a priesti fearují a healují. Vůbec není třeba soupeře zabít, spíš se vyplatí zpomalovat a držet je co nejdéle v combatu, protože bez mounta druida těžko někdo chytí. GRP 2 podle potřeby brání přímo flagroom, pokud jste sehraní, stačí nechat ve flagroomu třeba huntera, nebo rogunu a ostatní urgují  middle. Výhoda pak spočívá v tom, že vás GRP 2 krom bránění dokáže informovat, kudy utíkat s vlajkou a když se něco pokazí, hned může supportnout GRP 1. Pokud vám seberou flag, bránicí hráč se pokusí zdržet enemy s vlajkou a hlavně nahlásit kudy utíká. Tam se ihned přesune veškerý dmg a nosič s healem postupuje dál. Player s vlajkou by se nikdy neměl zapojit do boje o vlastní vlajku, protože se ihned stane hlavním targetem a hlavně je to zdržení. Je dobré mít u push grupy mága, který zmrazuje a zpomaluje, často dokáže zachránit situaci. Pokud začnou protivníci zahušťovat obranu, tak posílíme push grupu. Občas pokud defendí téměř všichni, je dobré zkusit nechat vytáhnout z flagroomu vlajku magem - ideál je frostmage s elementálem -skočíte dolu z rampy, vyvolate peta a hned s ním zamrazíte. Sebrat vlajku -v tom hned dostanete všechny dotky, zpomaleni atd. a natáhnete na sebe všechny protivníky. Hned hoďte kostku, máte kolem sebe odhalené roguny(díky frostnově), mezitím naskáče zbytek vašeho teamu a začne killit a měnit pozornost. Protivníci sice vrátí vlajku, ale tu máte pořád na dosah a přehodí targety. Shoďte kostku a znovu seberte vlajku, dejte frostnovu a blink do tunelu. Doběhnout na konec tunelu a zde předat čekajícímu druidovi. Běhání s vlajkou – snažte si hlásit kde je volno, pokud jste sám, doporučuji seběhnout po rampě a těsně u stěny, cestu přes enemy GY  jen pokud víte, že většina protihráčů je naživu a někde jinde, není nic horšího, než když se vám všichni ressnou před nosem. Nikdy nezergujte, je to cesta k prohře, tady jde o vlajku. Proti pickup grupam by neměla bitva trvat déle než 7-8 min, dobře sehraný a postavený raid dokáže vyhrát i za 6 min.

2.) proti složenému raidu : nejhorší co se může ve WSG stát je narazit na vyrovnaného soupeře. Bitva se potom neskutečně vleče ve znamení neustálého přetlačování soupeře a vy ztrácíte čas a honory. Proto je ideal proti těmhle grupám vsadit vše na jednu kartu. 9 lidí vyrazí pro vlajku a jeden zůstane v obraně a zahlásí, kudy vám utíkají s vaší. Na 100% u toho umře a po ressu se připojí ke zbytku. Soupeř buď udělá to samé a potom ho prostě musíte cestou rozbít a sebrat si vlajku, nebo jede klasiku 5/5 a vy si pěkně podáte každou grupu zvlášť. Druhou možnost asi není třeba vysvětlovat, tak jen něco k té první. Jakmile se dostanete do střetu 10/10 tak vlajku stáhněte s healem dozadu a dmg se soustředí primárně na enemy healery a potom na flag. Vlajku asi ponese druid, takže se snažte zpomalit/uspat/fearnout a bez healeru už ho sundáte. Pokud narazíte na silnější  raid, je tahle taktika problémová - je naprd  poslat všechny lidi do útoku, když vás po cestě zpět stejně rozsekaj, proto zkuste otočit, pro vlajku nechat jen druida a zkusit štěstí, zda proběhne po straně a 9 lidí v obraně. I když vás soupeř válcuje, pořád máte výhodu blízkosti vašeho GY a máte šanci ho nakonec zastavit, zatímco váš druid proklouzne s vlajkou. To lze používat hlavně proti dobře EQ guild grupám, které mají navrch v EQ. V premade, kde každý ví, co má dělat, je pořád velká šance je nakonec položit a vyhrát. Pokud ale vidíte, že by to mohl být velký problém, položte hru, nechte je, protože pickup raidu když se nedaří, tak vám nejspíš většina po dlouhé a ještě prohrané bitvě poleavuje, kdyžto krátká porážka zase tolik nevadí. Někdy je lepší ustoupit, než se nechat zmasakrovat.

Pár rad a tipů: nezergovat, pokud držíte enemy vlajku, naučte se všechny fleky na schování - střecha, flag room, rampa, GY třeba u Hordy se dá s vlajkou vyskákat u GY na jednu stěnu atd. Pokud seberete vlajku, doprovod umře a pole je dobře bráněno, kašlete na harakiri (pozn. japonská sebevražda katanou) a schovejte se u nich. Při obraně se hýbejte. Pokud vám zabijí guardy, běžte s vlajkou na GY, kde se vám po chvíli ressnou. Jak jsem již říkal, není důležité zabíjet, ale zdržovat – zpomalovací totemy, fear, frostnovy, pasti, sapovat, sheepovat, všechno co soupeře udrží v kombatu. Opět dmg primárně do healeru, věřte, že 2-3 lidi, udržej feral druida, naprosto v pohodě, i když po něm jde celý raid a mezitím vás soupeř postupně odrovná. Naučte guardy, aby si pravidelně chodili sebrat zrychlení do tunelu a nenechali ho protivníkovi. Pokud jste s vlajkou ve vašem tunelu, za patami horda pošlete si někoho z guardů jako support. Vždy se pohybujte v grupách, pokud se stane, že jste v patové situaci a obě strany drží soupeřovu vlajku, ihned všechny stáhněte a nejdříve se seskupte k pushy, nejhorší je, když si tam lidi běhají po jednom pěkně umírat.

Co doporučuji, pokud nemáte sehranou grupu a potřebujete jen honor a ne marky, vyhněte se WSG, dost často se stává, že ztratíte spoustu času bez jediného honoru, což se v AB, nebo Eye of storm stát nemůže, natož v AV.

LSG © 2009 Všechna práva vyhrazena.Webmaster desing by Xartos

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode